Very much no

De senaste tre dagarna...eller fyra..jag har tappat räkningen.. har jag ägnat åt att försöka återställa mitt hem så jag kan röra mig.
igår till exempel...skruvade ihop tre sängar som hade lika bra passform som mig själv i slimmad baddräkt.
Och det var lika kul som det låter.




Andra saker som hänt medan jag inte suttit vid datorn och bloggat:
* Bilen är lagad..den stackarn hade ont i hjullagren men nu mår den bra igen.
* Telefonen är sönder, sönder, sönder igen...och jag har skickat sjutton hotbrev till Sonyericsson men inte fått svar.
* Försäkringskassan aka. Förseningskassan hålller hårt i mina stålar, får skriva mera hotbrev och kolla på nätet hur man bygger små trevliga anonyma bomber.
* Jag har skaffat trådlöst modem och i samband med detta suttit i över två timmar med Comhems support som aldrig hade varit med om mitt installationsproblem.
Ever. Fråga mig om jag är förvånad!?

Finns det ingen som tycker om mig nu eller är det bara världens fetaste svacka?

Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

Men du...kan inte du och jag byta liv för några dagar??Jag kan skruva sängar,installera comhem ligga med tju....hmmm förlåt drömde mig bort;-)Nämen så kan du komma hit och passa/syssesätta mina ungar samt kaninskrälle.Matte tar jag med mig,han kan hålla tjuren sällskap!Vad säjs??

2009-02-05 @ 14:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0