Vad jag gjort i helgen?

Ja inte bloggat i alla fall...
Druckit lite öl och lyssnat Ozzy Osbourne hos tjuren...mysnivån hög..
Spelat på totalt fel hästar så de 65 miljonerna uteblev helt oväntat..
Sanningsenligt INTE sett Mello...så gammal är inte JAG...
Blivit 35 minuter försenad med tåget nyss...Kanske Kleerup hann med sitt flyg..kanske...

Förresten, i morgon kommer det en utbetalning från Försäkringskassan.
Helt plötsligt känner jag mig sjukt tom inombords.
Vem ska jag nu ringa varje dag?
FK im gonna miss you!

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Hahahahaha - ja, nu måste du ju hitta någon annan att terrorisera på din lediga tid. Vad sägs om soc? Ni hade väl en ganska bra kontakt förut? HAHAHAHAHA!!!!

skojar bara

2009-03-02 @ 18:09:42
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0