Som en kollega....

säger.."skaa deet vaa påå deet hääär viiseeet..."
Snoret är självlysande grönt och halsen är trafikljusfärgad.
Huden är genomskilnigt vit och ögonhålorna som på en tvättbjörn.
Jag är alltså ingen Vickan Silvstedt idag.
Någon har tagit min röst med. *viskar*

Trots mitt döende tillstånd är jag nödgad att ta mig till banken idag, eftersom jag även drabbats av ett tillfälligt (!?) hjärnsläpp och glömt min internetkod så accessen blev spärrad.
Jaja...vad är det man säger...man kan inte vara bäst jämt!

Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

Ha ha var det kanske Ingrid som sa så?? hi hi!

2009-02-24 @ 19:18:25
Postat av: Solan

Din blogg är ju för härlig!! Du får mig att le varje gång jag jag tittar in....:o)

2009-02-24 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0