Fredagen den 13e

Jag kan inte påstå att den här dagen skulle föra otur med sig, men å andra sidan har ju inte halva dagen gått än.
Enda oturen var att klockan ringde i morse och jag blev tvungen att kliva upp men det är ju sånt man får leva med.
Sitter i sthlm och fnissar i min ensamhet åt en sida i SvD idag ang "felhörningar".
Dock inte en klonad mutant av noshörningar utan allså folk som hört fel på låttexter.

Läs och garva;

"Mamma mia, here i go again, my, my, i have a hairy sister..."
( My, my, how kan i resist you..)

"Sånt är livet, sånt är livet, så mycket paltsmet åts det här..."
( Så mycket falskhet bor det här )

"Åttahundra damer satt och titta på mig, satt och titta på mig"
( 800 grader, du kan lita på mig, du kan lita på mig )

"Barnarov, barnarov"
( barnatro, barnatro )

"Livet är en fest, hyr en värmeväst "
( Livet är en fest, fyllan värmer bäst )

"Im gonna get dressed for some sex"
( dressed for success )

"Im the farmers daughter, twisted farmers daugter"
( Im the firestarter )

Haha...jag skrattar så jag gråter...
Får mig att tänka på min egna felsägning häromveckan då jag skulle servera i 1a klass.
Just den här dagen var det färsbiff och klyftpotatis som varmrätt.
Den kvinnliga resenären undrade vad det var för mat.
Jag; " Jo idag är det färsbiff och flyktpotatis"

Svårt att se ut som en seriös tågvärdinna efter den repliken.
Nu kom jag och tänka på min underbara lilla kusin som är experternas expert på felsägningar och klev in på statoil och skulle köpa en snusa dos!!
Haha...nu är det bäst jag inte berättar för er att folk tittar på mig konstigt här, när jag sitter och fnissar och hoppar på stolen.


Inlinquisch...jag kanske åker till en annan del av Köping istället....funkar det?

Kommentarer
Postat av: tess

Ja de e sjukt när de ska ta tid... är ju inte insatt i ditt ärende men de e SJUKT va ska man leva av under tiden???? Å deras prat om denna ränta JOOO tjena den täcker säkert allt man kommit efter med...



TACK.... kul att man blir lite mysig å glad av min blogg hi hi hi



Ha nu en underbar helg. //Tess

2009-02-13 @ 10:49:29
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: inlinquisch

hehe ja det kan funka fan

2009-02-13 @ 11:48:50
URL: http://inlinquisch.se
Postat av: Caroline

Japp det är Johhny = Johnny jag pratar om ;)

Nä de var ju ett tag sen... Du svarar ju aldrig när man ringer ;)

Ha en bra helg nu!!!

Kram

2009-02-13 @ 16:20:42
URL: http://rarron.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Hahahaha - underbart att läsa om alla felsägningar. Jag minns min så väl när jag ringde på Jums jobb:

- Hej, Jazna, det är Åsna hahahaha

2009-03-02 @ 18:15:10
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0