Aaargh....

The return of the She - devil.

Jag är i Göteborg.
Det är inte så kul.
Eller det är faktiskt helt okey kul eftersom jag åker med Li.
Men jag är typ hundra mil hemifrån kottarna och tjuren.
Det är inte kul.
Vi har precis varit och ätit grekiskt.
Souvlaki.
Gott, kul och mättande.
Så nu känner jag mig rätt kul men ful.


Såklart handlar det om fettet igen..varför är det så svårt att ta tag i det här?
Jag blir snart tvångsvärvad till Fetön...Den där tjockholmen på tv, om jag inte lägger av och hetsäta masa sopor.
Igår till exempel - vem är det som lurat i hjärnan att man måste äta när man ser film?
Desperatly for vi iväg en kvart innan stängningsdags till den lokala mataffären och bunkrade chokladpudding och grädde.
Fast jag vet att det går fetbort, fetbort, fetbort.

jaja skit i det där nu *tuggar på kladdkakan så det rinner ner på hakan*
Jag är fortfarande helt överdoserad på möbler hemma, ska försöka göra ett ryck i morgon när jag äntrar Södra Köpmangatan.
Vore kul och kunna gå in i vardagsrummet den här veckan.

Så.
Nu.är.kladdkakan.slut.
Finns.det.mer?

Kommentarer
Postat av: li

JAAA kakan gav mersmaaaaak!!!Förädiska små rackare dom dära.....Har ju tappat bort karaktären nånstans långt bort jag..suck...och de kroppsliga fästena har lossnat. Dragningskraften neråt är stark, för stark. Ja...så är det. Kramen

2009-02-02 @ 15:49:25
URL: http://izica.blogg.se/
Postat av: Stefan

Du borde hänga med oss andra "tjockisar" och simma & träna på badhuset på torsdag. Det enda som behövs för att komma igång, är lite trevligt sällskap :-)

2009-02-02 @ 18:21:28
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0