Stegtävling

Jag är ingen idéspruta idag heller men honan har åtminstonde fått lite insikt om att min medföljande kropp faktiskt ökar i omfång - vilken chock jag fick...trodde ju att tvättmaskinen envisades med att krympa alla mina kläder bara för att jävlas lite.
Det jag egentligen skulle komma till var att jag idag har anmält mig till företagets stegtävling.
När man gör det får man även en liten flashig stegräknare.
Stepcounter.
( Hasse läste sleepcounter men det var för bra för att vara sant  )

Vidare är lite krystad och infekterad stämning på jobbet nu.
Trist.
Jag tror jag fäller ut hornen lite nu.

Kommentarer
Postat av: inlinquisch

Det låter som att hela sundsvall har gått och blivit besatta utav steg räknare nu.. är det så att verenda kotte springer runt med en sån?

2009-04-22 @ 15:23:00
URL: http://inlinquisch.se
Postat av: Anonym

jaaa fram med hornen honan!!!

2009-04-22 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0