Från Åsa..

Skrattade gott åt vännen ÅSAs inlägg idag som beskrev en annorlunda presentation.
Detta kan jag inte låta bli att härma...

Morsning korsning!
Jag heter Theresia Engberg och skulle ha varit 67 år i år.
Jag bor i Stockholm och där jobbar jag hårt som pensionär.
Min favoritmat är rubb och stubb...trycker i mig det mesta som går att tugga på.
Jag har 13 barn, har haft ett i naveln också men det växte bort för länge sedan.
Jag har vitrutigt hår och nylonsvarta ögon...originellt som fan...
Slutligen är min idol någon okänd från radion.


* Förnamn = Ditt mellannamn

* Efternamn = Bästa vännens efternamn

* Ålder = Din mammas ålder

* Hemort = Senaste semesterresan

* Jobb = Din pappas jobb

* Favoriträtt = Den mat du avskyr mest

* Antal barn = Antal piercingar du har (hål i öronen räknas)

* Hårfärg = Färgen du har på tröjan just nu

* Ögonfärg = Färgen du har på byxorna just nu

* Idol = Senaste musiken du lyssnade på


Kommentarer
Postat av: Hanna

mmm... om jag kommer in så ska jag börja plugga i hsd till hösten, men kommer ju att jobba på helger och lov ju! :) ni slipper mig inte än ;P

2009-04-16 @ 12:55:38
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehehaha!! vilken rolig!! fick en härlig syn framför mig.....

2009-04-16 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0