Såhär....

Har min morgon sett ut:

* Åkte mot jobbet. Regn. kallt.
* Blev stoppad av farbror polisen på motorvägen...ja jag VET att man inte får köra obesiktat....jag är ingen treåring..
* 1500 spänn i böter.
* Kan absolut inte bruka min bil mera nu förrän besiktning - vilket i sin tur aldrig kommer hända eftersom den är gjord av
   trasiga legobitar och kommer falla isär om när man tittar på den nästa gång och jag är inte mijonarvtagerska.
*  Fulla vagnen x 3 att servera - i runda slängar kring en 50 stycken.
* För lite frukostar, för lite juice, för lite bröd, för lite tid, för mycket jobb.
* Junior hemma får migrän. jag är i Uppsala..och..
* har naturligtvis glömt min jobbmobil hemma vilket i sin tur innebär...
* att jag får springa fram och tillbaka i det fulla tåget för att LÅNA en kollegas mobil eftersom....
* min antika mobil saknar mikrofon så det inte går att genomföra ett samtal.

Nu sitter jag på jobbet i Sundsvall och väntar på skjuts hem och vill helst bara få tag i en rejäl bössa och skjuta mig själv i tinningarna.

Hur har ER morgon varit?

Kommentarer
Postat av: grinde

statusuppdatering på bössletandet: inget av intresse upphittat ännu. hörde dock att det eventuellt skulle finnas en enligt detaljbeskrivning i lappträsk. återkommer under dagen med rapport. (i värsta fall sätter jag jacob i arbete så får han bygga ihop som han kallar det en laserpangare) :-D over & out!

2008-09-02 @ 13:48:32
Postat av: Mrs Andersson

Tjenis Penis.

Jag har torkat barnbajs hela morgonen och hela dagen.....jo jag var uppe några gånger inatt med.Jag fick gå och lägga mig 19.30 igår kväll för jag var så febrig ocg förskyld.Hämtade sonen på skolan som hade halsont och magkramp för några timmar sen,hemmet är skitigt och jag har tvätt upp till taket att vika och lika mycket att tvätta.slängde in en färdig lasagne i ugnen som smakade3 skit(undra varför)men annars är allt bra här med.kraaaam train trash

2008-09-02 @ 16:56:10
URL: http://www.metrobloggen.se/godismonstret
Postat av: Mrs M

Hahahaha... min var bättre än din... tyvärr måste jag säga det...

2008-09-02 @ 17:23:08
URL: http://heminredning.wordpress.com/
Postat av: Mrs Andersson

Joo just ja...grattis till giftemålet;-)

2008-09-02 @ 17:56:47
URL: http://www.metrobloggen.se/godismonstret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0