Saab..audi...mondeo?

Svårt det här...ska man dra lott kanske?
Sjukt sugen på en Mondeo...V6..lite kräm vill man ju ha annars kan man ju lika gärna köpa en trampbil va!?

Också lite nyheter....


Nu är det ute med "jojo-bantning"
Numera kan du "jojo - åldras" istället.
Tänk så mycket extra skoj vi skulle hinna på tio extra år.
Och tänk så fort det skulle gå att ångra det skojet med..



Hur PANIKopererar man sig?
Opererar man bara halva fejjan,? byter man ut botoxet mot skumgummi eller rullar man in på operationsbodet med en jetmotor på sängen?
Snälla förklara....jag kan inte somna annars...



Det här är ingen nyhetslöpsedel.
Det är mitt kvitto från Ica Maxi idag.
Inte konstigt det aldrig blir en R8 i låtsasgaraget.



Och det här är Guds gåva till hondjävulen.
Nu vet ni vad det är jag luktar, kollegor......;)

Kommentarer
Postat av: LogLady

Vad ska du med en råtta till? Det finns ju buss och tåg att använda som fortskaffningsmedel :D



Och den där lilla burken från Body Shop är gudomlig, fick ett helt kit i julklapp av min käre sambo. Synd bara att man hinner lessna på lukten.

2008-09-25 @ 16:34:08
Postat av: Anonym

Herre jessus(har blivit frälst idag av 2 Jehovas)alltså du har ju värre matkonto än oss på Klackvägen!Nää det blir nog bara en sketen bilpåse åt annapanna om du ska käka gourmet varje dag;-)Var ju också ute i Birsta idag.sååå skönt med inflation=inga köer i Birsta:-)/kraaam

2008-09-25 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0