NU!

Lyser solen på västkusten och fröken hondjävul ska inte alls sitta på rummet och nörda!
Hon ska ut i Nordstan - trots att det blir billigare om hon sitter på rummet.
Blev bara tvungen att läsa lite morgonbloggar...

Idag hade jag Bl.a Filip och Fredrik, Dan Ekborg och Fredrik Lindström i min vagn ner hit.
Vem fan är Fredrik Lindström egentligen?
Allså jag vet ju hur han ser ut men vem är kalrn?
Precis innan vi skulle lämna tåget kom han i alla fall inrusandes och jag hade precis hittat hans mobiltelefon och lite småpengar på hans säte.
Han tackade för att jag hittat telefonen och var precis på väg ut igen när jag ropade att jag hittat 7:50 också.
Killen vänder och springer tillbaka fär att hämta småpengarna.
Där ser man.
Många bäckar i det skäggiga glashuset över ån som sket i det röda skåpet....eller hur var det?



Någon som vet vad killen är känd för?
I dont.....

Anna/Har en laptop som har åkt många mil idag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lindström är väl bland annat komiker. Titta in här vettja... Lindstr%25C3%25B6m" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/FredrikLindstr%C3%B6m



Kan du läsa lite om honom. Man kan hitta mycket kul på den sidan...



2008-09-08 @ 15:04:23
URL: http://blueeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0