Naa naa naa naa naa naa

BATMAN!
Var väl okey film...men ligger man under samma täcke som en heting blir man lätt distraherad att tänka i de sexuella banorna.
Nu sitter jag här mätt och fet och förbannar Konsum i Timrå som lurade mig att köpa grädde till korvstroganoffen idag.
Jävla fucking skitkonsum.
Och jävla fucking skitbantning..första dagarna gick det ju nästan sjukt bra..dunkade i mig frukt så jag måste sett ut som en hel fruktsallad när jag vaggade fram.
Jag tänker inte skylla mig själv, det är absolut bara Konsums fel att jag fortfarande ser ut som ett fettmongo.
Tyckte så synd om mig själv när jag satt på hotellet igår kväll och bombade i mig choklad från JamJam...men choklad får man äta när man har pms...japp, annars blir jag ett riktigt mensmonster!!
Pms förresten..det låter ju som en kronisk sjukdom..ADHD,DAMP,HIV, AIDS..och PMS...
Jag är nog sjukare än jag trodde!!

Hallå Anna...hypokondrikerföreningen ringde just....



Men det var najs med sushi igår....

Har en stund kvar tills det är dags att ropa in John..John Blund allså...kikade in och kollade om kottarna somnat...vad tycker ni om det här scenariot då?!


Sweeeeet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0