Mörkrädd

Godmorgonsurfar in på ST för att försöka hålla mig åtminstonde lite update, och blir för en gångs skull inte förbannad på grund av mitt morgonhumör utan att polisen tydligen numera jobbar på ackord.
Okey, det betyder krasst att om jag är polis och prioriterar att bötfälla tre fortkörningar än att försöka få fast den där pundaren som misshandlade sin gravida tjej - så får jag högre lön!
Hinner jag dessutom klämma in ett par rediga blåskontroller däremellan så får jag ett ännu fetare lönekuvert!
Nice!



Kyss mig långsamt i arslet vad bra det här systemet låter...ursäkta men har jag missat att det är första april idag eller?
Om jag föder 17 barn istället för tre - är jag en bättre mamma då?
Okey, kanske en löjlig jämförelse - men vem fan är det som avgör från situation till situation vad som är BÄST och vad som ska prioriteras då?

Oj.
Det här är nog min första seriösa, seriösa blogg på riktigt.
Vad tycker NI om detta duktiga system??
Jag är inte helt ute och cyklar nu....
Nej, det är jag inte.

Godmorgon förresten.....


Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Tack för den sjuka infon - jag hade missat detta så nu kan jag gå och irritera mig lite oxå ;-). Det låter förjävligt men jag är inte förvånad - det är så mycket annat som är åt helvete i lilla Sverige......fast mycket bra grejer oxå, som typ att socialen inte hämtar barn hemma hos ett gäng missbrukare för att barnen faktiskt såg glada ut???? DET är jättesjukt oxå.

2008-09-29 @ 15:36:39
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0