Kunde inte hålla mig från

Att visa er mina inköp i Nordstan nu på eftermiddagen...jag är ingen brat-bitch...men shopaholic kan ingen anklaga mig oskyldigt för.
Watch this:



HAHAHA jag köpte inte dom här...men blev bara tvungen visualisera hur jag skulle kunna se ut i dem...eh...nää jag blir nog inte tvungen till det...nu mår jag lite illa här...pantertant hinner jag bli när jag blir gammal på riktigt...



Blus 49 kr - Rut m.fl (really like that store ), Halsband - UVX 99 kr ( finns tydligen på nätet med; uvx.nu ), Mössa 69 kr - KappAhl barn...banrsligt förtjust i mössor sa flickan som inte ville bli stor...



Linne  - Rut m.fl 69 kr, Sjal 79 kr KappAhl barn



Jag sitter med mössan på mig...har inte plattången med mig och det regnar ute.
Bekvämt, ultratrendigt och sist men inte minst - effektivt som fan mot frizz!!

Rädda en frilla idag - köp en mössa!!!

Be back with more photos...;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du skulle ha behållt pengarna du hittade, det skulle jag :P Då hade du ju haft lite mer att shoppa för, tihi!

Bra med mössa. Då kan du ju dölja getfrisyren ;P

...tyvärr tror jag inte riktigt den passar in i reglementet...

2008-09-08 @ 17:16:56
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0