Jättegodmorgon

Kan det vara annat när man vaknar brevid någon heting som man tycker mycket om?!....*gilla*
Och när man gjort chokladpudding med grädde och mumsat i sängen klockan 02?!
Sånt här är bra för själen tycker jag och spottar på den lilla kaloridjävulen som sitter på min axel och försöker hugga mig med sin treudd.

Igår till middag blev det smördegsinbakad fläskfilè med gorgonzola och tärnat bacon, grillad potatis, gräddstuvade kantareller och grillad paprika.
I guess that devil worked hard.



Enda solfläcken är att jag haft en obehaglig dröm om att jag var vilse och fast i Härnösand med en massa konstiga new age teenages i en stor lägenhet, och sedan dog min fasters häst där i en fontän i stadsparken med.
Jag var naken så jag kunde inte gå ut och beklaga sorgen, men när jag fick telefon på Ica maxi i kassa 2 blev det minsann fart på mig.

ANNArs mår jag fint!
Hoppas ni med mår lika gott!!

Kommentarer
Postat av: Anette Andersson

Ha ha hi hi kreativ jag?Du skenet bedrar.Man gör bara allt för att slippa grin och skrik här hemmaskrattfast det är lite kul för visst ser jag ut som hon den där psykopat kvinnan i desperat housewife?Ehhm just ja du ser ju inte på tv så ofta.Jag= värsta rikemans hustrun som står i köket hela dagarna och syltar bär:-( its sucks baby! kraaam

2008-09-05 @ 08:56:21
URL: http://metrobloggen.se/godismonstret
Postat av: Mrs Andersson

Jo just ja...alltså snacka om kreativ föresten Dina middagar.Det bara vattnas mellan tändera.Snälla kan inte jag få spendera mina middagar hos er?Är sååå jävla less på sunkig lasagne scans köttbullar med överkokta makisar och inte minst korv, korv och åter korv!pleeeeas!

2008-09-05 @ 09:00:57
Postat av: Kraaam/Åsa

Hahaha - den där kaloridjävulen har gett upp hemma hos mig och förmodligen flyttat oxå.

2008-09-05 @ 23:07:10
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0