Jag jag jag

Är vaken före klockan för en gångs skull när jag är ledig.
Har några trevliga och mindre trevliga saker att hinna med idag så jag sparkade upp mig själv ur sängen.
Först tänkte jag åka ut till Söråker och hälsa på Åsa och bli bjuden på en väldans massa kaffe.
Senare är det dags för läkarkontroll för Emil,
Förhoppningsvis färdig lagomt till det är dags att störta hem och göra middag.
Förhoppningsvis har den landat i magen när det är dags att åka med Tim på bowlingträning.
Förhoppningsvis går det kanonbra och jag är hemma lagomt till det är time att åka ut till tjuren.
Förhoppningsvis är man då inte alltför trött så man pallar att vara social.
Förhoppningsvis är man så social att det även blir lite ligga.
Och förhoppningsvis -  och alldeles säkert är jag störtnöjd med livet när jag sedan somnar.

Vad ska ni hitta på idag då folks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0