Jag borde i denna sekund

Ge mig själv en fet käftsmäll.
Då kanske jag somnar.

Klev upp och skumläste lite bloggar.
Verkar som jag är antingen unik eller lika ute som Kikki Danielsson.

Läser folk sånt här crap:?
"Vaknade i morse med värsta värsta värken i huvet..blev nog lite för mycke skumpa på Laroy igår hihi..
Tur att vakten tog hand om mig heeela kvällen och skyddade mig från alla sunkiga wannabeeskillar..
Förresten var jag och fikade med Blondcissi igår på Sture..dom har ju såå fräscha lattes där...sen gick vi och shoppade som vanligt..köpte nya Acne-jeans, fast idag blev det bara tre par hihi...och en Louis Vuitton väska, sexton par skor och en såå läcker jacka från Burberry..Pappsen hade ju fyllt mitt kreditkort igen så ja ba liksom shoppa på utan att ha nån större koll hihi...sitter och grunnar på kvälens outfit nu, helt säkert kommer Oliver von Stropp och Ronaldo af Guldsked vara där och då vill man ju se fresh ut liksom...men fyy faan va bakis jag kommer vara i morgon, huuuur ska jag orka springa tre mil runt Djurgården för att behålla min anorexikropp???"




Jag är mållös.
Skjut mig om jag påvisar liknande tendenser.
Helt plötsligt är jag fanimig stolt  - inte bara för att jag bor i Timrå ( en ort i arslet på baksidan ) och lever ett okey liv utan för att jag har en HJÄRNA som inte är sönderknullad av ett bankkonto.
Okey..jag kanske inte är raketforskare men jag vet i alla fall att livet går ut på mer än hubba bubba.

Fast det var inte det här jag skulle skriva egentligen.
Jag skulle återge ett samtal med Tallink från i måndags som jag - Doris - hade glömt återge.

Jag: "Hej, jag undrar om man måste ha pass när man åker från Sverige till Tallinn?"
Telefonist: "Ja det kan vara bra för säkerhets skull"
Jag: " För säkerhets skull? man behöver alltså INTE ha pass?
Telefonist: " Joo det måste man!"

Jag älskar dubbelmoralsfolk.
Nu ska jag gå och sova gott..har dejt med min tjur i morgon and the rest of the helg.
Lyllo mig.

Kommentarer
Postat av: Anette Andersson

Heeeej

Ha ha vet du att det här inlägget om bratsbrudarna på sturet gav mig faktiskt iden om att posa i min 19.90 kr tröja.Det roligaste jag läst på länge.Hade lust att kopiera inlägget och lägga ut det på youtube men då är väl risken stor att bratsbrudarna från storstan letar upp dig,och kommer till slutet av välden(Tmrå)och smetar dig i fejan som hämd med chanel läppstick.Eller hur gör dom tro,vi bond brudar vi tar ju till stornävarna;-) kraaam

2008-09-04 @ 11:20:37
URL: http://www.metrobloggen.se/godismonstret
Postat av: Anonym

2008-09-04 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0