Haha...aj..haha..ajaj

Vet ni - jag har hört att det faktiskt finns folk som lyckats halka på en liten bit plast på golvet och ramla baklänges ner i parketten.
Tjong...låter det visst och sen känns det tydligen som svanskotan går i tusen bitar.
Tydligen finns det folk som tyckte det gjorde så ont som dom fick krypa in på toa och spy.
Hahaha...så otroligt sjukt klantigt....

Ajajaj...hondjävulen har ont som självaste fan nu.
Ska stjäla en rullator....eller va faan....kan nån ringa en likbil lite snabbt?!


Men FÖR SATAN....den där får ju inte jag plats i heller....
Skicka hit en gaffeltruck!!

(Nu kan väl du och jag vara spykompisar Anette?)

Kommentarer
Postat av: Kattis

HAHAHAHA!!!! den enes död den andres bröd.. haha! eller hur var det? :P

2008-09-19 @ 16:12:46
URL: http://kattajonen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Aj aj aj...det där är inte skönt. har själv råkat ut för det några ggr. Frugan har tom brutit svanskotan. Två ggr!

Ja det gick ju bra igår. Ska inte plåga dig med detaljer, jag lovar.

Ha en härlig helg nu och ta vara på din välförtjänta ledighet tjejen.

2008-09-19 @ 18:20:49
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: tess

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess

2008-09-19 @ 19:22:28
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Mrs Andersson

Åh fy fan vad läbbigt ONT!!Jamen vi skulle kunna ligga på varsin sida om din toalett och kräkas!(min är alltid upptagen av barn och karlar som skiter)Kanske kräks tävling?Vem kräks mest otuggad mat?Jag brukar skaka med foten när jag käkar för jag får för mig att det går snabbare då?Det jag undrar mest över.....du lär ju ha svårt att ligga på rygg....och skeden...nä då trycker det på där bak..och..GUNGAN!Du och Tjuren för köra gungan ett tag nu.Hälsa Tjuren att det var min ide:-)pussss

2008-09-20 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0