Godnatt för helvete....

Att det ska vara så svårt att tvångssova....!!?
Kan någon ringa Dr.Phil och be honom förklara varför man absolut inte kan somna när man vet att man snart måste kliva upp!!
Gissar att de flesta någon gång legat och mässat för sig själv "Nu ska jag snart kliva upp, nu måste måste måste jag sova..."
Man behöver ju inte vara nobelpristagare för att fatta att det inte funkar...

Klev upp och gjorde mig en sån här

Fruktchock!

Känner hur det naturliga sockret flödar i mina vener och skickar en signal till lillhjärnan att "det här var ju great, nu kickar vi igång och sticker ut och springer en mil va"
Bra ide av mig där.

Riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0