Fuck this

Jag blir så trött när jag inte är trött och inte kan sova.
Herregud det kan väl inte vara en naturlag att man ska behöva hälla en hink surströmming över sig för att kunna kräla upp före kl.11 på morgon och ändå se ut som en utvecklingstörd fram till kl.13??

Hej Bullen.
Jag är en pingla på 31 jordsnurr som har ett problem.
Jag måste nämligen onanera - dvs. tillfredsställa mig själv varje gång jag ser en älgko med lapptäcke.
Extra jobbigt blir det om älgen har gummistövlar och sjunger E-type också.
Nu undrar jag - är det här riktigt normalt?
Jag har sökt på internet men hittar ingen annan med det här beteendet.
Snälla ta upp det här problemet i ert program, jag har fösökt prata med en kurator men hon bara knöt fast mina armar i stolen och ville ringa polisen och nationalgardet.

Här har vi tydligen ett stycke överansträngd hjärna.
Fortsätt simma...fortsätt simma...


Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Är det någon som kan förstå så är det Bullen - de försöker i alla fall :-)

2008-09-02 @ 07:48:52
URL: http://Kraaam.bloggspace.se
Postat av: Madde

Du doris...tror du behöver tagga ner lite ;) Tell me när det är dax för en ny tallinresa..eller så får ni komma hela gänget på "rehab" till Malmö...avslappningsövningar och fri sprit ingår.. Pöss påre!

2008-09-02 @ 12:15:37
URL: http://maddenaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0