Fett ledig

En rofylld stämning har lagt sig över Södra Köpmangatan...Jag har överlevt lite drygt 31 år samt gårdagen och det känns väldigt mycket okey nu!
Dessutom är jag FETT ledig till 15.08 på tisdag.
Bara en sån sak gör ju att man skulle vilja klä av sig naken och springa över Timråtorget och sjunga Gubben Noak baklänges...nästan...

Igår fick jag skjuts av  L. och Zmirre till jobbet.
Trevligt när man inte setts på ett tag.
Zmirre är en schäfer så det var L. som körde.


Jag tror han lyckas krysta fram ett litet leende där...den spjuvern...

Mycket resenärer var det igår...är det bra eller dåligt?
Kan tycka att folk kan hålla sig hemma och sluta åka så mycket tåg ibland, men å andra sidan gynnar det min bonus i januari - så fortsätt åk för helvete!



Plattformen i Härnösand igår.
Klockan sent.
Varkar vara ett jävla röjjigt ställe det där Härnösand.



Klockan senare.
Tog kortet innan jag sjöng godnattvisan för mig själv.



Alldeles för få timmar senare...Inte sjukt pigg...borde fan vara kriminellt att kliva upp före 11:00 på förmiddagen.
Dödsstraff med långsam stympning innan 04:00.



Min MOSBURK!!!
Doris avancerar och får med sig burken hem.
Hoppas ni ser att det är Spiderman - mos!
Lyckos mig!!!!


HAHAHA Anette har gömt en kådis under Spiderman!!
Grym brud!!!
Hahahahaaaa....


Hejjelihå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0