Einstein...

När man skriver blogg har man makt att bestämma precis hur bloggen ska se ut, hur mycket man vill berätta om sitt liv, hur mycket man utlämnar sina nära och bekanta.
Många försöker gärna höja sin statistik med att dissa folk till höger och vänster, andra fokuserar på sex som är smaskigt och intressant att läsa om och en delberättar detaljerat om hur de kliver upp med vänstra benet först på golvet, antal steg till kylskåpet och mer bla bla bla.
Inget sätt är fel - det är ju det som är det fina i kråksången - att alla kan köra sitt eget race.
Skulle man försöka låtsas som man vore lite coolare, lite chicare och lite porrigare så vore man ju inte sig själv och därmed var ju hela iden med att blogga lika mycket värt som en hög bajs.
Då är det bättre man skriver en science fictionbok av sina fantasier.




Nu har Einstein pratat klart, vad jag ville ha sagt med ovanstående ska jag grubbla på tills i morgon om det är okey!?

I övrigt har Doris haft en kalasdag om ni undrar..;)



Ljusblårutig kjol på Vero Moda.
Vill ha.
Jag fyller år den 8e november.




Vilken otur att att jag kom på att jag bantade EFTER den här bakelse-upplevelsen....
Aja..får göra lite gymnastik  tillsammans med en tjur så ramlar kalorierna tillbaka på minuskontot.

Nighty nighty

Kommentarer
Postat av: Katten

TJOHO!!



Åååå så nice med en blogg, super kul att läsa och sa alla bilder.



Du ser ut att mår toppen och vad stora pojkarna blivit.



Kul att du jobbar med Mrs Andersson, för mig är hon "Jalle" eller "Jansson" sedan fotbolls tiden.



Sköt om dig

Varm kram



Kan vi inte ses ngt när du mellanlandar i Stholm....

2008-09-11 @ 11:24:02
Postat av: Mrs Andersson

Ha ha vart får du alla bilder ifrån??Kuligt om vi kunde fika/luncha alla tre om tillfälle ges.Miss jo Katten(Och dig med Anna såklart)

2008-09-11 @ 12:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0