861 32 Timrå...?

Nu har jag lyckats hitta min hemadress..var ju inte så svårt, fick fråga brevbäraren men vadå ingen är väl helt perfekt liksom.
Lite trött och sönderjobbad...nästa afrikan som skriker åt mig på en buss skickar jag ut genom framrutan med en adresslapp fastsparkad i den bakre regionen.

Jag associerar naturligtvis till gårdagens händelse då det skedde en olycka i Gnarp som alla kanske hört vid det här laget.



Dödsolycka i Gnarp

GNARP (ST) 2008-09-01 03:00

En 21-årig man från Bergsjö dog när ett timmertåg vid åttatiden på söndagsmorgonen körde på hans bil på den obevakade järnvägsövergången i Åkne, Gnarp.

 

Lokföraren berättade för polisen att bilen stod på järnvägsövergången när tåget kom körande norrifrån. Bilen, som krossades, följde med fronten av loket i nästan en kilometer, fram till Gnarps järnvägsstation. 21-åringen dog omedelbart.
Efter olyckan inställdes all tågtrafik mellan Sundsvall och Hudiksvall fram till klockan 13.30 på söndagen. Resenärer med fem X 2000-tåg fick åka buss.

Bättre drömscenario finns på riktigt.


Göteborg är trots allt en härlig stad, varmt och liksom lite gemytligt.
Som en blandning av Mallis och mammas kroppkakor ungefär.



Ja det här är jättefånigt - jag vet... men när man möts av en sån här trevlig filt på hotellet så tänker man att - tja...livet är rätt okey ändå....


Småtaskig bild från min ANTIKA mobil klockan 03:40 i morse.
Från hotellfönstret.


Den här bilden har absolut inget att göra här - två enormt tjusiga hästar från Open trot i lördags....
Bilden blev lika bra som fotografen är duktig.


Den planerade Tallinnresan på fredag utgick ur programmet - tyvärr - men eftersom man inte är fantasilös dök det genast upp en annan plan.
Blir den aktuell kommer det inte bli en endaste liten bokstav i bloggen i helgen, men inget är spikat änså jag fnissar för mig själv men tiger som muren.


Två stycken i min närhet har påtalat att jag har mycket stora likheter med Doris.
I Hitta nemo.
Det känns kul tror jag.

Hoho...jag är en förvirrad tjej....som säger hej...



Fortsätt simma.....fortsätt simma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0