Välkommen

Hem Anna efter världens längsta dag i 08.
Carolina Kluft skulle gråta av avund och slänga sina löparskor om hon visste hur mycket jag gick igår.
Hade det längsta dagarbetspasset man kan tänka sig....05.11 till 22. 12 så jag passade på att ta med mig mini ner eftersom det är lov.
Lov för barnen alltså.
Inte för mig.
Så medan Tim, den äldre passade på att riva lägenheten med en kompis tittade vi på hajar.
Även om jag inte gick med fingrarna så är jag den tröttaste av alla hondjävlar idag.
Bilder är bätttre än att skriva.
Hoppas ni haft en bra helg alla!


Emil utanför Aquatica  Djurgården.


Hondjävulen


Regnskog.
Med riktigt regn.


Sharktale...


Anemon heter dom va?
Ser ni Nemos negerkusin?


"Kolla mamma...en höschäst" sa Emil....hur är det med biologin i skolan?


Min bästis....DORIS!
Jag minns inte att du bodde här....


Dags för lite sjöfika...




Mmmm i love calories....and they love me too.....


En kanondag fick vi!
Var ju på nya Inn och Finn med....Anna i extas...köpte mig äntligen en rosa rattmuff!
Tilll ratten allså....hehe...

Kommentarer
Postat av: LogLady

Skrev du inte att du hade jobbat? Och hur har du lyckats få kaloribilden att se ut som en hel stubbe? Eller ÄR det en hel tårta? Hur som helst så ser ni ut att haft det skitmysigt!

2008-10-28 @ 09:30:00
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj, att du orkade med allt det där! Heja!



Jag är mest nyfiken på inn och finn, är det större, är det bättre? berätta! :D

2008-10-29 @ 14:06:59
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0