Shit

Vilken press ni ger mig...1000 inlägg på en dag klarar ju inte ens Linda Rosing, även om hon blir arbetslös på riktigt!!
Och rolig??
Jag?
Ja , om jag står på huvet och shottar rom och cola samtidigt kanske...
Jag tänker faktiskt dra ur sladden ur jet-set-livet för en stund nu och bege mig till skogs!
Ni hörde rätt - jag trotsar härmed alla faror och vilda djur i Indal och känner mig riktigt jävla modig för tillfället.
Här ska plockas svamp!!


Bondkepan och den klassiska sunk-luvtröjan på!

Hör ni inget före onsdag så får ni gärna skicka en helikopter och en hundpatrull med GPS.
Hondjävulen har nämligen inget lokalsinne!
*Är det här min lägenhet? Va fint...bor jag här?*


FY FAAN!!! Jag kom precis på varför jag jag helst vill ha rymddräkt på mig när det blir höst!
Vik hädan ditt vidriga stycke!!

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Det känns som jag saknar 999 inlägg! Du roar dig väl inte en fredagkväll. Är det frikyrkomöte måntro?

2008-10-17 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0