Så surt

att dagen innan semestern, dvs. i morgon råkar vara en långdag den med.
Hur kul tror ni egentligen det är att komma hem 22.30 en halloween och sätta igång med att kocka ihop en buffe då...
Får väcka familjen vid 02 och ropa till middag.
det nöjet ligger rätt långt ner på skalan kan jag tala om.

Dagens timmar har tillbrngats på Aquaria på Djurgården...låter det bekant?
Aaa det gör det va....eftersom jag tillbringade några timmar av måndagen där med, men idag hade jag med mig sonen den äldre.

Nu sitter vi på tass och nördar och väntar på att någon ska ropa ut att 584 ska avgå en timme tidigare idag!
Inte det?
Nehe...kunde man väl ge sig faan på att det inte skulle göra.
I morgon då?


Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Det är svinjobbigt att va lik en ful kändis ingen känner till. Horace = Engdahl = svenska akademiens ständige sekreterare (berättar vem som får Nobels litteraturpris varje år) Ebba = hans fru, författare, delvis grundare av FI. Ja och bla bla bla...

2008-10-30 @ 17:32:34
Postat av: LogLady

Men Anna...

2008-10-31 @ 08:28:34
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0