Och vilken idiot var det....

som sa att morgonstund har guld i mund?
Vadå mund förresten?
Vad fan är mund?
En klonad version till hund eller?

Den här morgonstunden har jag i alla fall "guldat" med att diska gårdagens version, tvätta tre maskiner, dammsugit upp en påse grus över hela lägenheten som mammas lilla älskling tappat ut, vikit tvätt som en slav - varför har vi så mycket kläder? inför uniform hemma med!

Ikväll ska jag åka ner och bo på Järva Krog i Solna, eftersom morgondagen innefattar en kurs i störningshantering.
Jobbrelaterat.
Med lite fantasi och sjuk tolkning kan ordet störningshantering bli rätt kul faktiskt.
Eftersom jag är hyfsat störd själv.
Hur som helst...jaja jag är lika sugen på att åka ner och hotella på min lediga dag som att lägga mig på spåren och bli överkörd av mina kollegor tills jag ser ut som en klick sylt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0