Kom på

Mig själv att stå och gräva i askkoppen innan jag for förut.
Doris hade missat att köpa cigaretter i morse och detta var anledningen till att jag stod och skottade i askkoppen efter duktigt långa fimpar.
Haha...vad vidrig jag är...det måste vara mensandets fel....

Blev en småfika i Birsta med kussen, och nu avslutar jag det här inlägget med att säga bye bye tills på fredag typ.
I morgon blir det ju inget inlägg för då ska kursansiktet på.
Bom shakalakk säger jag!


Kusin...ser ni vad fint hon matchar brickan...?
Inte vet hon om att jag har tagit det här kortet heller..och ännu mindre att jag publicerar det offentligt.
Hehe..det är humor och kärlek.


Min lunch.
Matchar inte mitt kaloriintag.
Men det kan vi våndas över en annan dag kanske.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa, nu vågar man ju inte vistas runt dig längre. rätt var det är kanske man hamnar på bloggen din.... :S

2008-10-08 @ 15:36:29
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Angen

Men tjena =)

de är bara bra me mej, själv?

var håller du hus nu?

kram

2008-10-08 @ 15:48:55
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Tågmamman

Din blogg är vassare än min men jag har blivit lite soft efter allt gullande med lilltokan. Läser och njuter av fler som jag (kallas på jobbet för "bitchen in the kitchen") så fortsätt föda mina horn i pannan.

2008-10-08 @ 19:37:54
URL: http://mestommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0