Jag hittar

inte på det här.
Det är fult att ljuga.
Men jag har stulit idén från någon annans blogg.

Herregud förresten...sluta tjata om nakenbilderna...eller dega upp en duktig slant.

Jag;
BORDE: ha lagt mig tidigare igår med en kartong valium
GJORDE: klämde pormaskar

BORDE: hålla upp ögonen ordentligt och sluta tänka snuskiga tankar om tjuren på arbetstid.
GÖR: porrsurfar  vidare i huvet.

BORDE: Tvätta arbetskläderna ikväll
GÖR: fortsätter slicka bort smutsen när ingen ser.

BORDE: Separera från datorn nu och göra någon nytta.
GÖR: trotsar och sitter kvar.

ha en bra kväll..tisdag eller onsdag eller vad det nu är...
Hörs någonANNAngång....

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vet väl inte om jag åker riktigt lika mycket, men det brukar kunna bli en 40-50 mil vissa dagar.



Ja det vore väl nåt det. Bara råkar tappa precis fyra stycken ;-)

Nej vet du vad, däcken är nåt som det verkligen är tok koll på. Antar att det är ganska många som

skulle kunna tänka sig fyra ny helt gratis .

2008-10-15 @ 17:49:57
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-10-15 @ 19:59:01
Postat av: magnus "grinde"

Men vad du analyserar alla måsten då!? Lev u nuet istället! Tjing så länge!

2008-10-15 @ 20:29:04
Postat av: Kraaam/Åsa

Gillar slutklämmen - "ANNAn gång" ;-)

2008-10-16 @ 10:47:45
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0