inatt

Ska jag måsta sova ensam för första gången på long time.
det känns liksom lite sådär...eller jag ljuger ju nu...det suger fett!
Ja det gör det!
Ruskigt fort man vänjer sig vid positiva vanor.
Sorry Anna - det blir ingen bullfighting tonight.
Obviously.

Sitter i 08 landet och nöjdar mig över att jag och mitt ego tog ur den redan snålt tilltagna hushållskassan innan det välsignade barnbidraget och investerade i en jätteblombukett på Hötorget.
Nu väntar jag bara på att ångesten ska komma och hugga mig i hälsenorna, dregla grönt slem i min nacke och en liten djävul ska hoppa upp på min axel och kötta in den nyslipade treudden i vänsterörat på mig.

Eller att en avlägsen brylling från Pengaby ska skicka ett expressbrev till mig innehållandes en check på ungefär sju mille.
Haha..som om det skulle hända.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Åjo, det sitter nog en liten hockeysupporter i dig också ;-)

2008-10-14 @ 18:50:24
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Spådam Annki

Haha : ) soft !

2008-10-15 @ 03:11:15
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0