Godmorgon världen

Klockan är en vidrig skapelse.
Fråga mig inte vad jag gör med kroppen utanför sängen.

Kom hem med 588 igår - aningen sen med, en sisådär 25 minuter.
Ute på ön ligger någon och håller sig vaken för att vänta på mig.
Och när jag anländer Timrå står snyggbilen på parkeringen och en trött tjur väntar på att få sova med mig.
Fröken ur skulle då säga att klockan var ganska exakt 24:00
Drygt fyra timmar fick han sova.

Har jag världens bästaste tjur eller har jag!!??


Såhär ser jag ut idag när jag strax ska åka till blodcentralen och klämma ur mig lite plasma.
Jag skulle inte kalla moodet sprudlande.


Uppsala...men fick nästan känslan att jag var på ett fartyg på väg till Helsinkki med en kryssningsfylla i huvet.

Vad ska ni göra idag för skoj då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag ska jag vänta på att du gör 1000 rolig inlägg! Jag njuter av din blogg och Linda La har försäkrat att jag skulle vrålgilla dig som person. Känns bra för mig, känns jag som en stalker för dig?

2008-10-17 @ 10:17:16
Postat av: Tågmamman

Ja det var jag här ovan, blir lite ivrig ibland i min trånga lantisvärld.

2008-10-17 @ 10:17:54
Postat av: kattis

jag ska då inte göra mycket. har slutat med mina piller för att se om jag kan vara människa utan dom, ser dock mörkt ut. Men skam den som ger sig! :) håller med erika, väntar på att du skriver en massa roliga inlägg som jag kan läsa och skratta till :)

2008-10-17 @ 11:01:47
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0