Fit for fight

Igen!
Ny vecka, nya frostskador på kroppen och nya valkar efter helgen!
Kan man börja en vecka bättre?!
Visste ni förresten att just de röda geleråttorna är godare än de andra?
Trodde nästan jag var skendräktig igår när vi låg hemma hos tjuren och jag fick ett vansinnigt begär efter dem små djuren.


The red ones.....the red....

Helgen har bara varit en massa mys och mat, lite vin, och Wii spelande...
Om ni har missat det har jag ju blivit en toffel.


Emil och tjuren har en blodig match på liv eller död i bowling.
Tror dessutom att de handlar kläder i samma affär?

Nu det tråkiga i sagan.
Våran feta katt kerstin har börjat kissa inne mycket.
I Tims garderob och på skorna i hallen.
Någon som har något råd eller är det bara en spruta hos veterinären som hjälper nu?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kolla först så att de inte är urinverksinfektion eller liknande.

2008-10-20 @ 08:05:16
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: Mrs Andersson

Spruta..eller klubba ihjäl!Vi valde spruta när vi tog bort Harri för jag är känslig för blod;-)

2008-10-20 @ 17:33:59
Postat av: Anonym

Finns en spray som heter fy..köp den

2008-10-23 @ 00:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0