Jag är

inte rädd för att jag har tappat kontakten med min hjärna, för det är en gammal nyhet, nä nu börjar jag bli rädd att mina stackars läsare ska stå utanför dörren en kulen kväll med varsitt basebollträ och slå mig på fingrarna så dom blöder samtidigt som jag gråtandes skriver några rader i bloggen om hur jag blir misshandlad.

Idag har jag varit på medarbetarskap.
Eller..vi är några stycken på jobbet som suttit och flummat i soffan med våra kaffekoppar och flamsat som en femårsgrupp på dagis.
Kul.

Jag är dessutom helt övertygad om att jag kommer köra åt helvte minst en gång i vinter.
Konstigt nog skedde det inte idag.
Men det kommer...jag lovar...var nu snäll och åk ut till Timrå och skär sönder mina däck så jag MÅSTE köpa nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0