Idag

Jag har verkligen gruvat mig för den här dagen, jag har varit i Tingsrätten med barnens pappa.
Man känner sig verkligen som en riktig brottsling när man anonymt tassar in i receptionen där och försynt undrar vart man ska ta vägen.
Receptionisten ler och pekar på en tavla två centimeter från mina ögon.
"Ah...det står ju där"...säger jag fånigt och försöker ta bort det tatuerade ordet "idiot" som står i min panna.

Hur som helst gick det smärtfritt idag och det firar jag med en kaffe med lite GRÄDDE i.
Anna Skipper skulle slå mig på fingrarna med en lång träpinne om hon såg...jag måste verkligen försöka ta tag i det här späcket nu snart.
Igår till exempel..i Birsta, då hondjävulen flanerade runt för att föröka hitta något att ha på sig på festen på lördag.

Hur snygga sidenshorts som helst på Gina.
Med ett brett sidenskärp med silverdetaljer på.
och en vit blus eller nåt till.
Känner ni igen situationen?
man ser sig själv på bild i huvet och man ser verkligen ut som en tiopoängs - puma.

Hondjävulen trippar entusiastiskt bort till provhytterna och upptäcker att hon nästan får gå in sidledes för att få plats.
ingen drömstart allså.

Tio minuter senare;
Expedit;"Gick det bra? passade kläderna?"
Hondjävul; "Nej jag måste hem och banta först!"
Expedit;"Eh..Va?"

Jag tänker att det ser hon väl, den lilla slynan...hon vill bara håna mig när hon står där i sin Tingelingkropp och dinglar med sina jätteörhängen.
Hoppas hon får feta hängöron nu.
HA!

Kommentarer
Postat av: kat

haha! ja dessa slynor ;P

2008-11-27 @ 20:40:41
Postat av: LogLady

Sidenshorts med sidenskärp? Ska du på pyjamasparty?:P

2008-11-28 @ 07:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0