Ännu en dag

närmare döden.
Jag älskar verkligen mig själv när jag är så måndagspositiv.
Svårt att le när man håller på att mocka lägenheten efter helgen..jag har en ny idè här..om man slutar vara ubermaterialist och slänger alla prylar så kan dom ju inte ligga och drälla överallt...!?
Right?
Och barnen skulle inte behöva bråka om vem som ska sitta vid datorn, utan bara vara glada att de har ett golv och sitta på!
Nä det där kanske var lite overkill...men ni fattar va!?

Angående förra inlägget så har jag faktiskt bildbevis här på att jag nästan strukit örngottet för att undslippa dikena.





Men likt förb... så är det är fåra vid ögonbrynet.
Jag har känt mig sexigare.
Men det är fortfarande INTE RYNKOR Tågmamma!


Grabbarna spelar Wii Tennis.



Den här måste ni prova.
Ger fin och lagom yrsel.
Även smaken är mer än okey!



30 minuter sen.
Fröken hondjävul med knarkarringarna under ögonen har precis skjutsat kottarna till EON arena för dagens hockeyturnering.

Frå oss alla - till er alla - en riktigt bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0