Självrannsakan

Nej, jag har varken fel på almanackan eller tappat bort en dag i periforin, det var bara helt enkelt så at jag inte riktigt hann med mig igår att göra den där beskrivningen av mig själv.

                                                                                            

Vem är hondjävulen?
Kanske är hon en tjej - låter yngre än att skriva kvinna - på 31 år boendes i en liten ostkupa i Timrå, strax norr om Sundsvall.
Trots att hon bor där har hon aldrig varit på en hockeymatch, vi klarar ut det begreppet på en gång.
Hon lever ensam med två varn under sina vingar som hunnit bli 10 och 12 år på något underligt vis.
Kan man använda klyschan: "tiden går fort"?

Vidare är hon en sann arbetsnarkoman och har således vigt sitt liv åt ett välkänt tågbolag landet och befinner sig därför som oftast på resande fot - när hon inte som i skrivande stund har semester.
Hennes hjärta klappar för en riktigt snygg yngling - hon kommer att benämna honom som tjuren i den här bloggen ( varför får ni klura ut själva ).

På grund av, eller ska man säga tack vare honom har hondjävulen taggat ner lite på tempot i livet men det hindrar henne absolut inte från att hinka lite rödvin ibland och ta sig en bläcka i gott sällskap.
I hennes vänkrets - hon HAR vänner - hittar man som närmast en undersköterska, ett par bögar och även några normala individer.

Nu när vi kommit såhär långt i texten måste nämnas att skrivande person är av mycket sarkastisk och ärlig natur, är hon till exempel kåt så skriver hon kåt, och hon driver gärna med sig själv och alla andra.
Men räds inte - även om man inte kan tro det så har hon faktiskt ett hjärta också!
Det här var väl en okey presentation?! :)

Nu kan ni hälsa mig välkommen...alla ni NOLL personer som varit här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0