Men finally

Äntligen är OS- helvetet slut...inte för att jag drabbats speciellt hårt eftersom jag är av den typen att jag sitter framför teven bara om jag får betalt för det eller när jag känner mig nödgad att spela trevlig...
Medaljer hit och sandlådor dit..bystiga negerkvinnor som brölar när dom kastar slägga och beniga ryssar som glömt raka benen.
Vax kanske inte upptäckts i öst än, det är väl för mycket vodka och torra limpor på hyllorna.

Men sportgrejen har aldrig varit något för mig om inte sex räknas!!??
Men OS i sex?
Hallå, hur peverst skulle inte det vara? *rodnar nu*

Här sitter honan i alla fall och smygröker lågbudgetcig och abstinenserar efter koffein..men eftersom jag ska kliva upp om 3 och en ½ timme och fortfarande inte haft vett och lägga mig sitter jag väl kvar en stund till...utan koffein..
Tänkte visa er min fina askkopp som har en dödskalle av guld...tror att dödskallen har ett budskap men kan fan inte komma på vad det betyder....?
Vet ni - kära läsare..varför man klistrar en dödskalle i en askkopp?



Nä om man skulle gå och skära halsen av sig en stund kanske......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0