Magica

Torsdag morgon - ja för mig är det faktiskt morgon nu..nog för att jag är en extrem nattmänniska men jag har även märkt att substansen alkohol har en tendens att göra vissa tidsförskjutningar i en dygnsrytm.
Som att varje gång man dricker ett glas vin åker man en bit i tidsmaskinen.
Ungefär så.
Det jag således vill ha sagt är att det blev lite vin igår.
Och en öl.


Lägg märke till den radioaktiva färgen på vinet och att det även ligger en sekatör på bordet.


Var hos en jobbarkompis i Haga före och tjejjade lite..surrade skit, kollade skor och målade naglarna.
Hittade det här nagellacket som jag bara blev tvungen att stjäla lite av.
Kände mig som Magica de Hex.
Jag är så läskig att jag blir rädd för mig själv.
Hu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0