Hur gör dom?

Kom hem mitt i natten i morse klockan före 7, och sedan dess har jag agerat duktig husfru och utfört diverse omänskliga slavjobb som dammsugning, diskning och annat tråk man borde få fett betalt för att göra.
Cred till mig som också varit och handlat före kl 16 för en gångs skull.

Humm humm..kilopriset på köttfärs är numera snuskigt dyrt..för att inte tala om färsk lax..ska man behöva vara statsminister för att kunna handla på ica eller?
Slut på heinz vita bönor också...crap...
Osten...nästan så dom vill ha en femhundring för den mikroskopiska lilla bitjäveln..och då är det ändå massa hål i den...
Fuck Ica.

Då ska vi se..utbudet på Konsum...hittade en två dagar gammal yoghurt till halva priset..
Är detta möjligt..?
Vad bor jag i för bortglömd håla?
Nåväl, jag börjar jobba idag igen efter semestern så jag hinner ändå inte flytta idag...
Hem igen..laga mat...bädda sängar, gå en match med tvättmaskinen..

Nu ställer jag mig mig följande frågor:
1. Var detta överhuvudjävlataget en kul blogg?
2. Hur hann Hitler med att utplåna en halv världsdel när jag inte hinner sortera tvätten?
3. Har kungen råd att handla på Ica i timrå eller skickar han in några kungliga vakter att snatta åt honom?

Anna/ Ni kan lägga en slant i burken utanför min dörr.
Tack på förhand.



Det är lugnt tomten...jag backar upp dig...förstår att det är dyrt med risgrynsgröt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0