Guidad tur

Jag är fett ledig i morgon..och det är enda anledningen varför jag och ett glas rödvin vägrar lägga oss nu..vi springer mellan rummen här i min håla och städar lite här och där...har ju varit några grymt hektiska dagar här nu...

Sundsvall-Göteborg-shoppa-sova-Göteborg-Sundsvall-Timrå-Birsta-shoppa med barnen-bowling-Ica Maxi-Timrå-Alnö-mysa-kärlek-Timrå-Sundsvall-Stockholm-Sushi-Sundsvall-Timrå-Laga middag-Alnö-Ost och kex-kärlek-knulla-Timrå...

Det är i den här fasen jag är i nu...Timråfasen...
Mitt hem ligger i ruiner.
Det luktar gris i köket...på riktigt.

Tur att rödvin är så gott.

Nu bjuder jag på rundvandring.



Har diskat samtliga ting nyss.
Själv. Bra mig.


Ahjustja..ska rensa på bänken också.....


Va?? Köksbordet rent i alla fall...bara katterna som haft lite rock n roll med duken...


Jaha DÄR var min påse....besök den här butiken om ni har möjlighet...klädfreaks blir inte besvikna.
Finns i östersund, Uppsala och Göteborg.



Jävlar....måste tvätta vidare....



Ljus ger harmoni för stressade individer...eller?..fan vad dammiga dom var, måste nog städa ljusen med....



Ja den här kissen får man ju ingen hjälp av precis..ligger på ballis och jäser.....hoppas du sover med GOTT SAMVETE Frida....



Ingen större action från feta Kerstin heller....vem har drogat mina katter med rohypnol??

Skulle behövt dammsuga också, men om tre timmar har jag varit uppe ett dygn så det är väl lika bra man gör som katterna....Nighty nighty.....


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att du gillar min blogg!!!

2008-08-28 @ 06:21:31
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0