**

Kom bara på att jag inte hade visat kortet vi tog innan vi for in på klassträffen förra fredagen, allt blir ju kul med lite vin - och med mycket vin blir det ännu roligare så kontentan är att dricker man alldeles för mycket vin blir det riktigt illa dagen efter.
Nu gjorde jag ju inte det men lyckades bli sjuk som en pestsmittad döende kviga ändå.
*
*
Och by the way så har jag såklart inte photoshoppat mig själv, sånt är ju bara tramsigt när man är 36 år tycker jag.
Störtlöjligt! När man har kommit såhär långt in i klimakte... livet menar jag,så är man faktiskt överens med sin kropp!
Men ser ni att lchf`en funkar?
Vilken getingmidja jag fått trots att det bara är åtta månader sen jag låg på förlossningsbordet!!
Synd bara att solen låg fel så den skuggade mitt ansikte...min hals menar jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0