Sånt här tycker vi om

Trots att det är fredagen den 13;e ramlade det ner ett sånt här roligt paket i brevlådan i morse!!
Hurra... ända tills jag provade den - den är inte gjord för mina korta ögonfransar... :-( Faktiskt finns det bara en mascara som funkar för mig, och ja... det var inte den här..
Så vad gör jag nu?
Jo jag lottar såklart ut den här.. har alltså bara öppnat och dragit fyra drag på mina vänstra ögonfransar.
( Eeh... vänstra öga )
Som vanligt - liten motivering - ni har en vecka på er att snickra ord - och glöm inte bort att skriva mail i kommentaren.
Kalas.
 

Kommentarer
Postat av: Maria hella hellqvist

Nu vann ju jag förra tävlingen, men jag vill ju självklart va med ändå!
Frågade min sambo om en bra motivering som skulle öka mina chanser att vinna igen, och fick till svar " för att du har en sån snygg pojkvän"... Hur man ska tolka det vette tusan, om jag måste bli snyggare eftersom han redan är snygg kanske?

2012-07-13 @ 20:54:39
URL: http://neovaranangel.blogg.se
Postat av: Katarina

Min motivering lyder: Jag borde, utan tvekan, vinna denna fantastiska mascara eftersom Maybelline slutat producera min favorit i rosa förpackning (vem lägger på minne vad den heter.?)! Vad är dt för j-a sätt liksom..? Och så.är det med.den saken ;)

2012-07-13 @ 21:20:18
URL: http://kattajonen.blogg.se
Postat av: Anonym

Ååh den borde utan tvekan vara min! Stod imorse och borstade fransarna med en uttorkad mascara vilket gjorde varken från eller till och med mitt obefintliga intresse för shopping och brist på tid lär jag stå här med en torkad mascara när barnen går ut gymnasiet..

2012-07-13 @ 22:13:01
Postat av: Lena Sjöström

Hmmm, vad ska jag skriva för liten kommentar så att du fastnar för den och låter mig vinna. Fan jag är så dålig på sånt,håller tummarna för mig ändå. Testa en ny mascara vore inte helt fel. Krm på dig
[email protected]

2012-07-14 @ 21:07:41
Postat av: Madde Björklund

Ja jag borde helt enkelt vinna denna sköna mascara för att det är så synd om mig som fick ryggskott och inte kunde ta mig till affären och köpa en ny fast min gamla var nästan slut. Så jag fick gå på bröllop med korta klumpiga fula fransar . Vill undvikas i framtiden. Kram

2012-07-14 @ 23:22:25
Postat av: Lenitha

HA, det är ju sista dagen idag, kan ju hoppas att jag hinner vara med. Min son har såklart lekt bort min mascara så jag håller till godo med en gammal uttorkad sak för tillfället. Jag kan ju vänta och se om jag vinner här innan jag öser pengar på en ny (hur fasen kan mascara vara så dyrt?!). Kram!

2012-07-20 @ 18:46:40
URL: http://guldiwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0