Kan någon ringa solen?

För just idag hade jag tänkt ta med mig magen och promenera lite.
Efter hektiska dagar med jobb, ny - bil - tittande, lunch hos mormor, friggebodsletande och allehanda andra roliga saker tänkte jag lufta kroppen lite i solskenet.
Synd då att solskenet tycker annat.
Hade egentligen planer på att börja simma - eller snarare undersöka om jag fortfarande KAN simma - men kom i sista sekund på att sportlovet kändes helt orätt att börja på då vattnet kokar av skrikande lediga barn = ingen plats för en sjöko som jag.
Vi tar det till veckan istället.
*
Jag loooovar... ska börja träna till veckan.....
*
Idag kliver vi in i den trettonde veckan!!
Hel fantastiskt vad långt kvar det är!
Nu har jag ju frossat i gravidtidningar och födsloböcker och maniskt grottat in mig i alla faktasidor som finns på nätet.
När tjuren vill till och fredagsmysa pratar jag slempropp.
Jag är ju klar nu!
Jag kan allt,så nu kan jag väl få föda!?
*
Skoda... Mazda... eller Dacia??

Kommentarer
Postat av: Drottningen av Det Rosa Slottet <3

Tyvärr är du inte klar Anna... ha ha ha ha, några veckor kvar =)

Angående simning på sportlovet kan jag säga att det brukar lätta efter 3 då vi tar upp den gigantiska flytön som ligger i då jag inte längre vill flyta runt som hoppleksak åt barnen :P

Kom o simma =) (eller drick kaffe)

2011-03-09 @ 09:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0