Har inte bett om någon jävla snö...

Därför tänker jag faan inte skotta heller!
Det känns som någon försöker blåsa mig på våren här!?
I ren protest målar jag naglarna i vårfärg och klär tjuren i mankini.
Eller jag börjar med naglarna i alla fall.
*
*
Magen börjar kännas läskigt overklig... eller.. ja men jag vill ju att bebis ska sparka så det känns, jag vill känna lite illamående, jag vill vara lika trött som en 90 åring och jag vill känna hunger som ett afrikabarn!
Men jag mår ju bra!!!
Alldeles för bra,  jag inbillade mig väl inte att de tre graviditetstesten visade positivt och att mensen har försvunnit?
Kom igen bebis, sparka lite nu så jag vet att du mår bra därinne!
*
Förresten.. vad hände med biscottiburken i köket i natt?
*
*
Hm... bor det en kaktjuv i köket?

Kommentarer
Postat av: Karoline

Vad skönt att du mår bra nu :-) Och var glad att du slipper illamåendet;) Jag skulle betala miljoner för att slippa detta elände, uscha. Morgon som kväll det är samma hela tiden.

Och att man måste kliva upp mitt i natten för att tömma blåsan gör ju inte saken bättre.



Roligt att magen börjar ta form :-)Snart kommer sparkarna också!



Min mage är större denna gång.

Med Oliver var jag ganska liten tills v. 17-18.

Och sparkarna kände jag vid v.19-20 :-)



Tack för tipset för babyboxen.

Var det något roligt i den?:)



Här har du 2 st tips på en babybox också.



http://www.libero.se/Pages/Club/Default.aspx?id=25825&gclid=CPPyo7exxqcCFca-zAodO3NxCg



http://www.babybox.se/



Trevlig helg !

Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0