Ljuvliga morgon

Äntligen sova ut!
Inget är väl undebarare än att få sova tills man vaknar självmant utan fanstyg som telefoner och väckarklockor!!??
Ta en kaffe eller tre i trevligt grannsällskap, duscha och pyssla om sig själv.
Till och med mitt afrohår känns mycket okey idag...testa förresten Tigis produkter..sjukt bra och man luktar som en karamellpåse i huvet också!


Även fötterna fick sig en rundsmörjning inatt av Oriflames foot rescue mask..så nu känns dom lena som små kanintassar!!
Därför är jag nu redo att studsa iväg till Birsta med min kusin C.
Mera koffein och mera tjejsnack...gissar att det kan bli lite babytalk med...hon har nämligen en BEBIS i magen!!!!
Jag får äntligen bli "moster!!"
På eftermiddagen ska jag iväg till kärleken med så det här känns som en kanondag!
Jag menar trots att jag är mensig känner jag mig på toppenmood...skickar över lite positiv energi till er som vill ha med!!



Tassar vidare.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0