SÖNDAG

Ska jag ha en hudkonsulation hemma.
Mellan 18 - 21.
En supertrevlig tjej som heter Yvonne ska demostrera produkter från Mary Kay och ge samtliga besökare en personlig rådgivning och även små prover på behandling och produkter.
Själv tänker jag bjuda på något att tugga på och tacksamt ta emot 100 kr i rabatt för varje trevlig besökare som kommer.
Och - det är absolut inget köptvång!

Vore kul om just DU kunde komma och förgylla min tillvaro!
För er som har mitt nummer är det bara att ringa - innan torsdag, och för er andra lämna en kråka i kommentarsfältet!
Det är bara 6 platser varav en redan är upptagen så....hurry up!

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Det är tydligen inte samma person som kommer hem till mig - så vi kanske kan gå på varandras ändå hihihi Hoppas du får ihop folk - hade ju varit kul att komma ändå - bara för att få surra....och FIKA!!!!

2008-10-16 @ 10:53:38
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0