Jag läste

en annons i aftonbladet igår..en helsida som fick mig att verkligen tappa fågelholken.


Det här är ju för fan helt sjukt tänkte jag och kunde inte låta bli att surfa mig in på sidan.
Som tur var visade det sig att det bara var fejk och en kampanj för piratiserade läkemedel.
Snuskigt.
Kolla själv
Personligen är jag fett anti läkemedel om det verkligen inte behövs.
Jag är allså inte den tjejen som knaprar alvisar som läkrerol och ger heller inte mina barn medicin om det verkligen inte behövs.
Att feber är kroppens egna system sen aptiden att döda bakterier är ju ingen nyhet precis.
Ja, nu menar jag ju inte att man ska låta sina barn ligga och skaka i 45 graders feber medan man gottar sig åt att de dumma bakterierna snart är färdistekta...men ni fattar va...!?

Syndade och köpte mig ett paket gröna level idag.
Förlåt gokakan min, såå gulligt av dig och köpa ronhill till mig men de smakar verkligen blöjor!!

Plikten och tvättmaskinen kallar.
Ha en underbar dag alla!


Kul att jag fick vara med i tidningen - nu är jag snart lika rikskändis som mumintrollet!


World Trade center i 08 igår.
Snart kommer bombplanen och en massa bruna killar med lakan runt huvet och skriker "jalla jalla"

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Jag såg "reklamen" på tv och tycker den är lite rolig, osvensk på nåt sätt. För övrigt är du jättefin i din röda bikini!

2008-10-16 @ 09:07:42
Postat av: Stefan

Tror inte att du behöver oroa dig för sandnegrer med kökshanddukar på skallen med granatkastare just i Stockholm.

I kabul kanske, men inte Stockholm ;-)

2008-10-16 @ 10:04:38
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: LogLady

Fantastisk reklam, såg den också på tv. Men grejen var den att jag missade att det bara var på låtsas, så J lurade i mig att det var real stuff. Jag mitt dumma pucko gick såklart på det. Ja varför inte? Kan Linda Rosing bli glamourmodell, tv-stjärna, politiker, pokerproffs och flygvärdinna inom loppet av ett par år så är det mesta möjligt.



För övrigt så håller jag med dig helt och fullt angående pillren. Man tar inga i onödan, särskilt inte med mina gener :P

2008-10-16 @ 12:46:01
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Alina

Men gud!! Undrar hur mycket hon väger egentligen. Tragiskt.



Ha det fint!

2008-10-16 @ 12:58:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0