Idè att gå i ide?

Ja det tycker jag..vill inte gå ut i det här maskvädret, vidriga djur på gatan och det som en gång var frisyr pajas av det här jävla pissandet.
Varit och lämnat plasma earlier, nu håller jag på och grejar med hembränningsfabriken.
Filmer allså.
Inget annat.

Åker ner till 08 idag med kompis Tina, tanken är väl att vi ska slå runt lite ikväll ( så mycket man nu kan slå runt när man hämtade medicin för 1535 kr igår och nyss köpt bil ) och sedan shoppa lite i morgon.
Inget illa menat Tina men jag känner mig lika sugen på det som Tito Beltran gör att hamna i finkan.

Saknar min tjur - trots att vi skildes åt så sent som i morse - men är man in love så är man.
Hade helst av allt velat legat instoppad  under ett täcke nu, tillsammas med tjuren, grillchips och dip, massor av onyttig läskeblask och en helt ny säsong med "Bones".
Tyvärr är det lite orimliga krav just nu säger både hans och mitt schema.
Fuck så jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppasa ni hade kul i huvudstadsnatten ;P

...och att du klarar dig från de hemska maskarna :D

2008-10-02 @ 13:48:56
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: kattis

tänk nu på vad jag sagt! grillchips- potatis & lök = nyttigt! läsk- välj fanta! :D

2008-10-02 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0