Den gamla

hondjävulen spekulerar lite såhär mellan tis- dag och onsdag - natt.
Alla vet ju att 588 inte landar i Norrlandskapet förrän ca 23. 30 om det är i tid.
Om allså.
Så nu har jag precis mockat lägenheten och haft lite kaffegäster från nattpatrullen.
Nattpatrullen är mitt gamla jobb, där jobbade som undersköterska och mockade folk istället för tåg.
Trivdes väl okey men måste erkänna att det är förjävla skönt att folk på tågen äter och bajsar autonomt.
Av sig själv.


Det här är väl en fin höstbild!?
Hösten upplevs bäst genom ett fönster på ett X2000.
Och det är förresten Serefs hand ni ser.


Uppsalas nya spår.
Coolt som fan va?
Nu fattas bara lite fungerande tåg med så är idyllen komplett.

Jag saknar tjuren apmycket nu.
Herregud, jag tycker om honom så mycket att jag skulle nästan vilja bli mördad av honom.
Eller...nä det där var väl lite magstarkt kanske...men ni fattar va!?
Love.


Fullmånen hittar till Timrå.
Det är här ju här spriten finns.


Ögongodis får det bli för den fattige.


Mina egoblomster.
Våga inte säga att buketten är ful.

Nu småpysslar jag lite med hembränningen igen medan jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar...shit, det luktar prestationsångest här..hmm..vad KUL förresten att det är så många som nappat på söndagens invit.
Alla noll stycken.
Jag bits faktiskt inte i verkligheten.
Jag tror jag kan vara rätt trevlig ibland till och med.
Kommer ni om jag lägger ut en nakenbild i morgon då?



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag såg lappen om det där i facket, men är tyvärr inte hemma på söndag... :(

Anna, fatta va nördig du börjar bli när du tycker ett spår är coolt! Inte ens ett år, och du är redan fast! (SJälv hoppas jag jämt att vi kommer in på 8:an, så man får lite glamor i vardagen) ;)

Take care!

2008-10-15 @ 13:15:05
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Mrs Andersson

Va fasiken lapp i facket!!Mobbing eller;-)har inte sett nån lapp!!Fast ja har ju inte kollar så noga heller:-)Asså viken söndag pratar vi om.Veckorna bara snurrar runt i skallen på en.Är det nu om 3 dar??Har pissont i halsen och ska ju supa skallen av mig på fredag för att lindra smärtan,-) såvi får se hur man mår dagen efter.Ska kolla med min man om söndag vad som är inplanerad.Ska ru med på 30+ på fredag?Ska vara hos en tjej som heter Karin Mannström i Skönsberg/haga,sen blir det jag och dom 3 J:na.Alla röker och dricker alkohol(sånt som du gillar med):-)/kraaam

2008-10-16 @ 13:36:14
URL: http://www.metrobloggen.se/godismonstret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0