Dumt

Att tro att det skulle funka och lura till en stund.
Stressen kryper på.. Allt som måste göras.. Student om 9 dagar och 43 minuter.
Överambitiös som jag är har jag ju redan gjort en lista - tjock som hela gatans telefonkataloger -på sånt som ska fixas .
Varför jag egentligen behöver rensa barnens leksakslådor, möblera om och sortera viktiga papper för att Tim ska ta studenten , ja - det vet jag inte.. 
Det kunde stått "tapetsera om", "bygga utepool" och "byta tak" också men jag sket i det.
Sänker ribban och dammtorkar lite i hörnen i stället.
Men den här ständiga krigszonen måste förgöras.
Skaffa. Aldrig . En. Praktisk. Hylla. Som. Man. Kan. Kasta. In. Allt. Å. Lite. Till. I.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0