Tröstshopping

Efter smörgåstårtebesöket hos syrran idag åkte vi till Elgiganten och köpte en ny kaffekompis.
Häromdagen fräste det till i köksuttaget och säkringen gick fortare än en skamsen snattare på Ica.
Vår trotjänare Tassimo tyckte inte om fräset så tyvärr blev han utbytt idag.


Till en viting.
För att svartingarna var slut.
Jag fick en solstol av älsklingen, så jag slipper ruttna inne i sommar med fejset.
Så sa han såklart inte men jag tänkte så i min tacksamhet.



Jag fegade ur idag och satt i bilen medan Micke handlade allt.
Pallade inte att gå in på affärerna.
Men i morgon vill jag ha sol - MÅSTE in på Birsta med Emil och köpa ny skjorta, och jag vill gärna kunna gå runt med solbrillorna helt legalt så att säga utan att se ut som jag vore helt bakom som går runt med solglasögon när det regnar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0